Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Καλή συνέχεια

       Τυπικά,σήμερα το μεσημέρι ¨απολύθηκα¨.Έχω περάσει 10 χρόνια της ζωής
μου πηγαινοερχόμενη στο σχολείο μας.Το Μάνιου μου μεγάλωσε δύο παιδιά.Σή-
μερα το δεύτερο παιδί μου πήρε το απολυτήριό του και πάει για άλλα...Αυτόμα-
τα,λοιπόν,παύω να είμαι μέλος του Συλλόγου Γονέων και οφείλω να παραδώσω
την παραίτησή μου από πρόεδρος του Συλλόγου.Χαίρομαι πάρα πολύ που έχω
υπάρξει μέλος του Συλλόγου Γονέων των Μαθητών του 45ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.Αν σας φαίνεται βαρύς ο τίτλος,να ξέρετε ότι όντως έτσι
είναι,αλλά και όχι ταυτόχρονα!Χαίρομαι πάρα πολύ που σας γνώρισα-όσους από εσάς γνωρίζω.Χαίρομαι για ό,τι έχουμε κάνει όλοι μαζί.Και χαίρομαι πάρα πολύ
που κάποιοι από σάς γίνατε φίλοι μου.Χωρίς να θέλω να γίνω μελοδραματική,
σας εύχομαι Καλή Πρόοδο,και ελπίζω ότι την επόμενη σχολική χρονιά θα μου
κάνετε την τιμή να με καλέσετε ως εθελόντρια σε κάποιες από τις εκδηλώσεις ή
τις δραστηριότητες που θα οργανώσετε!
    Υ.Γ.Θα μου λείψουν αφάνταστα τα χαρούμενα-σκανταλιάρικα-έξυπνα μουτράκια των παιδιών.
    Τα λέμε,
               Γιόλα

1 σχόλιο:

  1. Φετος σε γνωρισα εγω προσωπικα κ οφειλω να στο πω σε λατρεψα για την δυναμικοτητα σου για την αγαπη σου για το σχολειο κ τα παιδια ...αλλα πανω απο ολα σε λατρεψα γιατι εισαι ενας παρα πολυ καλος ανθρωπος κ καλη φιλη ...το οτι "φευγεις " απο το σχολειο δεν σημαινει οτι φευγεις κ απο τις καρδιες μας ...οσοι απο εμας σε γνωρισαμε παντα θα σ αγαπαμε κ παντα θα εισαι η Γιολα μας .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή